HTML

GigaFika

Mert olyan jó érzés...mi sem tudjuk jobban, mi sem tudjuk szebben...de Fikázni? Az nagyon megy...

Friss topikok

  • bestofrb: Kedves Gigafika ! olvastam a megasztárt. Hát ,kérem ez így nem ok! lehet Eszenyit is birálni Itt n... (2008.11.28. 14:30) Elindultunk!!!
  • amitlatok (törölt): Egyszer egy helyen olvastam, hogy megy a fickó keres 80-at és a rajta levő ruhák meg vagy 100-at é... (2008.10.20. 13:27) Profik profitja

Linkblog

Oszlásnak indulunk

2008.10.23. 09:29 Giga Fika

Ma is mindenki a másikra kenheti hogy miért hagyják randalírozni azt a pár száz embert, akiket képtelenek vagyunk kezelni. Valahogy nem tudunk semmit kezdeni a mássággal. (Ezt minden jelentésében értem.) Összerezzenünk ha valakinek más a véleménye. (Az hogy lehet? Nem olvas tévét, nem néz újságot?) Ha meg dobál és gyújtogat is, akkor egyenesen egy nyúl költözik a szívünkbe. Hát persze. Én is félnék odakint ma. Ezért nem is megyek. Hogy ez miért GigaFika? Mert mert már csak erről beszélünk. Emlékszem mikor gyerek voltam - egy másik rendszer volt - nem féltem kimenni. De jó hogy vége lett annak a rendszernek. Aztán szívesen kimentem néha, mert ünnepelni jó. Most meg félek. Mert megvernek, mert a kocsimat felgyújtják, mert előről zsidónak néznek, hátulról cigánynak, ha nagy levegőt veszek ballibnek, ha lehajolok bekötni a cipőmet rámugrik a rendőrség. Miért menjek ünnepelni ha pár perc múlva feloszlatnak? De ami rosszabb, aki miatt feloszlatnak, azokat miért nem viszik el? Sőt? Miért nem tartják bent? Látom én a tévében, neten hogy repülnek a kövek, és ezért nincs felelős. Nagy baj ez. Összegezve. Vannak akik csinálják a balhét. Vannak akik félnek tőlük. Vannak akik nem félnek, de közben igen, ezért csak habzik a szájuk. Vannak akiknek az a dolguk hogy kezeljék a bajt, de nem merik, nem tudják. Vannak akik beszámolnak erről az egészről, de nem értenek hozzá, vagy csak profit számít, más meg miért is számítana. Vannak akiket már sz egész nem érdekel, vannak akik....na de ki ünnepel? Ki emlékezik? Ki beszélget? Ki szónokol? Ki hallgatja? Oszlásnak indultunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar tüntetés oszlatás zsidó cigány jobb ballib bal gigafika

A bejegyzés trackback címe:

https://gigafika.blog.hu/api/trackback/id/tr2727723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása