HTML

GigaFika

Mert olyan jó érzés...mi sem tudjuk jobban, mi sem tudjuk szebben...de Fikázni? Az nagyon megy...

Friss topikok

  • bestofrb: Kedves Gigafika ! olvastam a megasztárt. Hát ,kérem ez így nem ok! lehet Eszenyit is birálni Itt n... (2008.11.28. 14:30) Elindultunk!!!
  • amitlatok (törölt): Egyszer egy helyen olvastam, hogy megy a fickó keres 80-at és a rajta levő ruhák meg vagy 100-at é... (2008.10.20. 13:27) Profik profitja

Linkblog

Elindultunk!!!

2008.10.15. 16:20 Giga Fika

Szólnak a fanfárok, és gyűlnek a könnyek, igen ez itt a GigaFika blog első bejegyzése. Mire lehet számítani? Töménytelen kellemetlen posztra a minket körülvevő hihetetlen és megdöbbentő igénytelenségről. Tobzódunk majd a  sztárok, filmek, különböző művészeti alkotások, vagy éppen a profitorientált világ szánalmas kreatúráiban. És mennyire nem lesz nehéz dolgunk. A nem létező izlésrendőrség "teljesképzavar" kosztümjét öltjük magukra, és odamondjuk, mert jól esik, és valakinek meg kell tennie. Mi sem tudjuk jobban, szebben, de olyan jó érzés. Ti meg gyertek és Fikázzatok tovább, minket, egymást!

Fika az egész világ!

 

3 komment

Címkék: fika első giga elsőposzt gigafika giga fika fanfár

A bejegyzés trackback címe:

https://gigafika.blog.hu/api/trackback/id/tr80715490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.10.16. 16:30:01

az eredeti fikablog már létezik... de megtisztelő, hogy már plagializálnak :)

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2008.10.16. 16:48:07

Sosem olvastam, meg ne sértődj ezen...sosem láttam, rosszul ne essen ez sem. Azért remélem megférünk egymás mellett. Ahogy érzem más a stílus, és engem nem olvas senki, titeket meg legalább heten...szóval hajrá én:-)

bestofrb 2008.11.28. 14:30:47

Kedves Gigafika !
olvastam a megasztárt. Hát ,kérem ez így nem ok! lehet Eszenyit is birálni Itt nem ok már, hogy kedvelés ugyanolyan zsüritag, mint a Friderikusz. Épp úgy meghatároz emberi sorsokat. Épp úgy megteszi.
Szerintem meg egészen jó. Sőt tetszik a műsorvezető és a zsüri megosztottsága.
süti beállítások módosítása