A K&H énhitel nevű szolgáltatásának, hitelajánlat csokrának reklámja nem szakított a táncolós vonallal. (A szereplők szétcsúsznak mint a tipusnápolyi) De már az elejétől próbálok rájönni hogy ki a célcsoport akkor most tulajdonképpen. Fiatalítani akarnak? De hát az egész nagyon kínos volt a fiatalok szemében már eddig is. Végeztem egy kis serény piackutatást – megkérdezéses, csak akiket ismerek, tehát sajnos erősen szűrt és kicsi a merítés – és nem találkoztam emberrel aki úgy érezte volna hogy tetszik neki, vagy neki szólt volna ez az egész „táncosgábor” kampány. Nekem egy kicsit olyan érzésem van, mintha megint az történne hogy kicsit idősebb marketingesek próbálnak a fiatalabb célközönségnek üzeneteket átadni Pedig ők is emlékezhetnének arra, mikor ők fiatalok voltak. Mennyit röhögtünk azokon a szánalmas kis próbálkozásokon amelyet a kivénhedt „diszkósztárok” a feltámadásukba vetett hit által hajtva elővezettek. Egyszerűen nem érzik hogy nem beszélik a fiatalok nyelvét. A tegezés kevés. Ezt tovább erősíti bennem a zene választása, mely talán a marketinges kolléga utolsó szabad nyári buliját idézi fel benne. De bármennyire is tökéletes és megdöbbentően jó számokat nyom Jamiroquai, azért ez még kevésnek bizonyul. Pont lejárt lemez, és közel tíz éves.
Az üzenet azért ne feledjük: rakd ide, rakd oda, rakd össze! ( Te jó ég? Mi lelte a szövegírót??? ) Nem kérdés, a GigaFika jár. Pedig pénz az volt rá. Igény is volna rá. Csak el kéne dönteni hogy kinek is szól ez most akkor. Az azért ténykérdés hogy mindenkinek nem lehet reklámot gyártani. (A honlapon minden korosztály mosolyogva képviselteti magát..lásd a mellékelt ábrát) Vagy akkor ilyen gagyi lesz mint ez.